Promocje
We współczesnym aucie olej jest jedną z najważniejszych „części” silnika. Pasowania silnika, użyte materiały i warunki pracy definiują poprawny olej silnikowy. Przy zastosowaniu innego oleju niż zalecany możemy się spodziewać różnych konsekwencji. Do najczęściej spotykanych należą: wcześniejsze zapełnienie filtra DPF – przy zastosowaniu oleju wysoko popiołowego, zużycie wałków rozrządu – przy zastosowaniu oleju o mniejszej trwałości filmu olejowego czy zanieczyszczenie silnika i wzrost oporów pracy – przy zastosowaniu oleju który np. nie wytrzymuje obciążeń cieplnych. Inną konsekwencją może być zużycie turbosprężarki – przy zastosowaniu oleju o słabym filmie olejowym oraz szybko utleniającym się (np. olej mineralny w turbosprężarce auta osobowego).
W Quest Auto Serwis stosujemy jedynie oryginalne oleje Motul oraz Mobil zakupowane jedynie od głównych dystrybutorów w Polsce co gwarantuje ich oryginalność.
Uwaga na podróbki w okazyjnych cenach – oleje są niestety powszechnie podrabiane.
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/87768,mafia-podrabiala-olej-mobil-one.html
http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/163936-uwaga-na-podrobiony-gm-dexos2/
Z PEŁNYM PRZEKONANIEM REKOMENDUJEMY OLEJE MOBIL ORAZ MOTUL
Poniższe oleje mamy w stałej sprzedaży :
- Olej syntetyczny Motul X-Clean C3 5w40 – 46zł/1 litr
- Olej syntetyczny Mobil 3000X1 5w40 – 42zł/1 Litr
- Olej syntetyczny Mobil 1 ESP 5w30 – 46zł/1 Litr
- Olej syntetyczny Mobil 1 Rally Formula 5w50 – 46zł/1 Litr
- Olej syntetyczny Opel Dexos II 5w30 – nie stosujemy ( z przyczyn technicznych )
Zalecamy wymianę oleju co maksymalnie 15 000km nawet jeśli producent zaleca 30000km lub więcej ! Nie należy także przekraczać okresu eksploatacji oleju dłużej niż 12 miesięcy, nawet jeśli olej ma mały przebieg np. 2 000km .
W mocno wysilonych silnikach z doładowaniem warto wymieniać olej nawet co 10 000km
Częstsza wymiana oleju z pewnością znacznie przedłuży żywotność twojego silnika i zmniejszy koszty eksploatacji silnika w przyszłości (mniej awarii, mniejsze zużycie).
Skutki zbyt rzadkiej wymiany oleju są widoczne na załączonym zdjęciu – silnik po niewielkim przebiegu ale od nowości bez wymiany oleju – silnik nie nadaje się nawet do naprawy.
Zatarty silnik z przebiegiem 50 500 km bez wymiany oleju.
ZATARTA I PRZEGRZANA TURBO-SPRĘŻARKA
ZATARTY DÓŁ SILNIKA.
ul. Antoniewska 46A
02-977 Warszawa
E-mail: biuro@quest-serwis.pl
Proszę o cierpliwość, jeśli nie odbieram w godzinach pracy proszę spróbować ponownie za 30 minut lub wysłać SMS lub e-mail z prośbą o kontakt.