Promocje

W ostatnim czasie mieliśmy serię Opli Antara i Chevroletów Captiva z podobną usterką. W autach sporadycznie zapalała się kontrolka silnika, występował utrudniony rozruch i gaśnięcie silnika na nierównościach. W sterownikach zapisały się błędy P2138, P2120 i C0561. Za pierwszym razem diagnostyka była bardzo utrudniona gdyż w warsztacie nie występowała, jednak podczas jazd próbnych owszem. Na pierwszym etapie diagnostyki sprawdzono napięcia podejrzanego obwodu pedału gazu – napięcia na gnieździe pedału gazu i na sterowniku silnika wzorcowe. Rezystancja wiązek także nie budziła zastrzeżeń. Problemy z oprogramowaniem wykluczyliśmy już na wstępie gdyż usterka ewidentnie występowała tylko na dziurawych drogach także zaczęliśmy szukać miejsca możliwego zwarcia bądź braku styku.

Po dłuższym czasie udało się zlokalizować usterkę – problem z kontaktem w gnieździe wtykowym X101 sterowania silnikiem. Jeśli Masz podobny problem zapraszamy na diagnostykę i naprawę usterki. Jeśli przyczyna jest ta sama koszt naprawy wyniesie 660zł wraz z diagnostyką, naprawą oraz użytymi materiałami.

ul. Antoniewska 46A
02-977 Warszawa

Serwis ogólny:               537-777-111
Naprawa Skrzyń M32: 794-032-032

Proszę o cierpliwość, jeśli nie odbieram w godzinach pracy proszę spróbować ponownie za 30 minut lub wysłać SMS lub e-mail z prośbą o kontakt.

Poniedziałek: 8.00 – 16.00
Wtorek: 8.00 – 16.00
Środa: 8.00 – 16.00
Czwartek: 8.00 – 16.00
Piątek: 8.00 – 15.00
Sobota:  Nieczynne
Niedziela: Nieczynne